Hallo allemaal
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier op het prikbord een berichtje gezet heb. Natuurlijk heb ik wel al die tijd met jullie mee gelezen.
Maar nu het volgende : Laatst was ik lekker alle sites van cavia stallen aan het bekijken en van link naar link. Heel leuk en gezellig om al die caafjes op mijn scherm voorbij te zien gaan.
Tot ik op een site kwam en daar stonden gewoon MIJN foto's op ! Ik schrok me wezenloos en was eigenlijk gewoon heel erg kwaad dat die troela mijn foto's gebruikte om haar site een beetje op te leuken.
Ook een zelf gemaakt plaatje waar ik heel lang op gewerkt had ( in paint ) stond gewoon op haar site onder de “hebbedingetjes”
Ik heb die dame in kwestie een email gestuurd en gezegd dat ik het op zijn minst niet ‘leuk’ vond dat ze mijn foto's op haar site had staan en dat ze het er maar af moest halen of mijn stal naam er onder zetten.
Het antwoord was dat ze via google allerelei afbeeldingen er af haalde en niet keek naar waar het vandaan kwam. En waar ik het toch over had want het waren maar 2 ienie mienie plaatjes.
Het ging om 1 plaatje en 4 foto's, gewoon MIJN foto's van MIJN cavia's, MIJN trots, van MIJN stal !
Toen heb ik gezegd dat zij op haar eigen site foto's van haar dochtertje had staan en dat ik die er toch ook niet af plukte om op mijn site te zetten.
Het antwoord van haar was dat ik dat best mocht doen want ze was 100 % trots op haar dochtertje.
Nou ik werd alleen maar kwader en kwader en ik had haar wel van alles naar haar hoofd willen slingeren, maar ondanks dat ben ik toch nog wel beleefd gebleven.
Is mijn kwaadheid over mijn foto's die ik op een site van een ander tegen kom, is dat nou overdreven ? Ben ik nou gek ? of is het heel gewoon als je op je site het hebt over rassen en kleurslagen dat je dan foto's van een ander gebruikt ?
Wat vinden jullie ????