wie o wie kan mij advies geven

  • liapacheco

    hallo allemaal er zijn bij mij twee black en tan ch jonkies geboren . wie kan mij helpen het ene jonkie is net als de ouders en het andere jonkie heeft geen creme buik maar een zilver buikje wie kan mij zeggen hoe een met een zilver buikje word genoemd zusje is zwart met creme buik en creme ringetjes om de oogjes hoop dat jullie mij hier advies over kunnen geven groetjes lia

  • Dagmar Smink

    Hoi hoi,

    Zwart met creme is otter.

    Zwart met rood is black tan.

    Zwart met zilver is zilvervos.

    Heb je foto's van de kleintjes?

    Veel plezier met de kleintjes.

    Groetjes Dagmar

  • nnatasja

    misschien een zilver vos dan ..?

    even kijken op google naar een afbeelding van een zilver vos , ik ben er niet zo in thuis qua tans en dergelijke dus dit zijn mijn 2 penny's maar ;)

  • Caviastal Fantasy

    Zal wel zilvervos zijn :-) Maar zwart met creme buik en oogringen is geen black and tan hoor!

    Groetjes Suzanne

  • Pluuster's Cavia's

    OOO, lia wat een leuke kleurtjes, heb je ook foto's??

    Ik heb je vanmorgen foto's gestuurd van Fathe, maar de eerste keer kreeg ik het mailtje terug. de tweede keer niet, maar ben toch benieuwt of hij nu wel is aangekomen???

  • liapacheco

    hoi hoi claudia bedankt voor je complimrent fotos heb ik nog niet komen nog heb jou mail niet ontvangen groetjjes liaPluuster's Cavia's schreef:

    >

    > OOO, lia wat een leuke kleurtjes, heb je ook foto's??

    > Ik heb je vanmorgen foto's gestuurd van Fathe, maar de eerste

    > keer kreeg ik het mailtje terug. de tweede keer niet, maar

    > ben toch benieuwt of hij nu wel is aangekomen???

  • Pluuster's Cavia's

    Ik heb je nu als proef een mailtje met alleen tekst en zonder foto's gestuurd, kijken of dat dan wel wil??

    Laat het me maar ff weten.

    Is toch raar want ik krijg jou mailtje wel.

  • liapacheco

    hoi claudia is niet gelukt snik snik groetjes liaPluuster's Cavia's schreef:

    >

    > Ik heb je nu als proef een mailtje met alleen tekst en zonder

    > foto's gestuurd, kijken of dat dan wel wil??

    > Laat het me maar ff weten.

    > Is toch raar want ik krijg jou mailtje wel.

  • Pluuster's Cavia's

    Nou ik snap hier echt niks van.

    Nu heb ik je een mailtje gestuurd via mijn andere emailadres zal mij benieuwen of dat wel wil.

    Het is maar goed in zo'n geval dat er nog een prikbord is, hiih.