help de dolfijnenmoorden te stoppen (ot)

  • jacquelinesbeestenspul

    hoi allemaal

    ik kreeg vanmorgen deze mail en ik wil hem graag met julie delen,als julie willen tekenen graag help de dolfijnen en vorkom een afschuwelijke moord op deze schitterende dieren

    als je een beetje gevoelig bent kijk dan niet naar het filmpje die is erg naar en ziek!! ik heb maar een minuutje gekeken en werd erg misselijk,kwaad kreeg kippevel en moest bijna huilen om die arme dieren :(

    dus iedereen even de petitie tekenen graag :)

    groetjes jacqueline

    Help de dolfijnenmoord te stoppen.

    Ik wist het niet, ik had het nooit kunnen bedenken.. dus ik ben na het zien van het filmpje helemaal ‘van de kaart’…… Wat erg dat er op zo'n gruwelijke manier weerloze dolfijnen worden afgeslacht.

    Hieronder plaats ik de link van het filmpje, het is voor eigen risico als je er naar gaat kijken.

    Het is natuurlijk goed als je weet dat Japan zich hier aan de grootste gruwelijkheden schuldig maakt, maar om het te zien is zwaar/moeilijk en bijna te erg voor woorden. Dus als je gaat kijken… sterkte.

    Om deze verschrikking te stoppen kun je een petitie tekenen.

    Dat kun je door onderstaande link aan te klikken, onderaan het scherm dat je dan krijgt je gegevens invullen.

    Laten we met z'n allen hopen dat hier een einde aan komt. Ik ga even bijkomen van de beelden………..

    Link voor het filmpje: klik hier http://www.glumbert.com/media/dolphin

    Link voor de petitie: klik hier http://www.petitiononline.com/golfinho/

  • Cs Schnabbel

    GRRRRRRRRRR, ik heb ook maar een klein stukje gezien en vindt dat wel genoeg. Te erg voor woorden.

    Ik ga snel even tekenen!

    Groetjes Erika,

    www.csschnabbel.nl

  • Caviastal Iing~ling

    Ik heb maar niet gekeken maar wel getekend. Maar ik vind de diertransporten hier in Nederland eigenlijk net zo erg.

    Gr Rita

  • Dagmar Smink

    Hoi hoi,

    Dan had je even moeten kijken want onze kippenslachterijen zijn niks bij wat ze met die dieren doen.

    Een dolfijn is niet zomaar iets wat je afmaakt, een dier dat van zijn instict uit gaat is anders dan een dolfijn DEZE DIEREN DENKEN! en weten jammer genoeg precies wat er gaat gebeuren!

    Mensen kijk niet als je echt dierengek bent, het knaagt ook echt aan mij dat ze dat doen. Ze trekken hele families uit elkaar, het is gewoon een regelrechte massa moord.

    En dan de kinderen daar als ze naar school lopen, zien ze alles en groeien er dus mee op. Voor hun is het dan ook weer normaal! Ik ben bang dat dit niet zomaar te stoppen is maar tekenen is het minste wat we kunnen doen.

  • Caviastal Iing~ling

    Hoii,

    ik heb het over de transporten waarbij het maximum aantal ver wordt overschreden en dan ook nog eens zonder eten of drinken en dat dieren elkaar van ellende aanvreten. Ook de manier waarop de kippen geéletrocuteerd worden staat mij erg tegen, omdat ze vaak niet dood zijn als ze daar weer uit komen. Kortom, ik denk dat er nog heleboel te verbeteren valt als het om het verwerken/transport van dieren gaat. Of het nu kippen of dolfijnen zijn is mij om het even als ze maar direkt gedood worden. Bovendien geldt het voor apen net zo die als bushmeat worden aangeboden, ook daar halen ze hele families uit elkaar en worden de wezen voor dood achter gelaten. ik vind het weerzin wekkend hoe de mens met dieren omgaat. je mag van ons als “intelligent wezen” op zijn minst verwachten dat we respekt hebben voor het dier, en ook de intelligentie van dier in acht nemen, als we dan toch zo nodig moeten doden. Ook ik lust graag een kipfilet maar heb het liever van de boer die de nek omdraaid dan van een slachthuis. Maar goed ieder heeft daar zijn mening weer over en niet elke boer is handig.

    gr Rita

  • Caviastal Baby Bear

    Ik wordt er dood mee gemaild maar heb natuurlijk ook getekend maar kan beslist niet tegen die beelden pfff bah!

  • Caviastalmarieke

    Getekend!!!!!

  • Cavia farm Witches at work

    Hoi Jacq

    Ook getekend met draaiende maag!!!

    Het ergste vind ik dat dieren zo liggen te schokken, in hun bloed en dat het zo lang duurt voor het afgelopen is.

    Ik ben tegen het beeindigen van leven, als het moet dan maar kordaad en snel maar dit is zo nutteloos en schandalig, eveneens de dierentransporten hier in ons zog beschaafde land daar heeft Rita wel gelijk in ook.

    gr D#S