De inschrijving voor de WCC show 22 sept is nu gesloten

  • Chalet de Cobaye

    Hallo

    Even een kleine update over de WCC show 22 september IJsselstein.

    De inschrijving is gesloten !!!!

    We zijn druk bezig met de voorbereidingen, en het verwerken hiervan.

    De inschrijvingen zijn echt niet verkeerd ,aangezien wij door omstandigheden ,1 dag voor de NCC show zitten .Dit is niet de bedoeling geweest van onze kant uit ,er was een verkeerde datum vast gesteld door de NCC in hun boekje ,en van die verkeerde datum (wat wij toen niet wisten ) zijn wij uit gegaan !! Jammer maar helaas.

    Ondanks dat er twee show's zo dicht op elkaar zitten ,mogen wat dat betreft niet mopperen ,er zijn van alle rassen dieren in gezonden.!!! En daar zitten ook collectie's bij !!

    Ook de Jeugd is niet achterwege gebleven , en dat vind ik zelf dat dat echt wel gewaardeerd mag worden ( verrassing !!!) de jeugd is tenslotte de toekomst ,whaha zei de ouwe taart hihihihi

    Ook de Knuffels doen flink mee ,en ook dat zal zeker niet onopgemerkt gaan ,ook voor deze groep hebben wij mooie en leuke prijzen in petto !!

    Met name de Lunkarya fokkers die zich hebben ingeschreven ,wil ik ook even laten weten ,dat door de opkomst hiervan ,de spanning groot zal worden .Leuk dat jullie deze uitdaging durven aan te gaan !!!!

    Nou meer ga ik hier niet over vertellen…je zal gewoon moeten komen en het gaan mee maken ,maar dat het een leuke dag gaat worden vol prijzen staat vast !!!!

    nog een keer het adres waar de show gehouden word

    WCC Show IJsselstein Utr

    Andorrastraat 2

    3401 GB IJsselstein

    Aanvang 10.00 t/m 17.00 uur

    WIJ HOPEN U TEZIEN OP ZATERDAG 22 SEPTEMBER 2007

    Groetjes Esther WCC

  • joyce

    Hey Es

    Ben erg benieuwd. Maar het zal vast en zeker net zo gezellig als de vorige keer gaan worden.

    Hoeveel dieren zijn er (ongeveer) ingeschreven?

  • jaquelinea

    En hoeveel komen er nou of deze aanfluitshow ??

  • Susan

    :?

  • Monique

    Wat een flauwe opmerking zeg…Laat je niet kisten hoor Esther, je hebt er hard aan gewerkt om het voor elkaar te krijgen en ik kom even bij je kijken.

    Groetjes Monique

  • carolien

    Aanfluitshow?????zielig hoor.

    En wie probeer je nou te pakken.

    Jaqueline of Esther.

    Moet het nu weer lijken of Jaqueline Ester dwars zit?

    Of gun je Esther deze show niet, die vorig jaar een groot succes was!

    Ik hoop dat jij niet komt op “deze aanfluitshow”, stumper!

    Blijf lekker in je eigen pakhuis!

    En laat ons genieten van deze leuke caviashow!!!!

    jaquelinea schreef:

    >

    > En hoeveel komen er nou of deze aanfluitshow ??

  • Audrey

    Op onze AANFLUIT show komen er genoeg wil je meer weten dan kom je maar kijken Audrey en het WCC team ……

  • basjeeeee

    Huh, zit jij bij het Wcc team?

  • Chalet de Cobaye

    Hoi hoi

    Ik laat mezelf niet op de kast jagen hoor door zo'n figuur.

    Vorig jaar hebben wij een topper van een show neer gezet ,en ja dat hebben we met z'n allen gedaan ,ook Jaqueline !! Deze show zal net zoiets worden ….en tja Flut dat is afwachten ,zeg altijd maar de beste stuurlui staan aan wal

    Audrey heeft mij enorm geholpen met de voorbereidingen ,net als Truus ,Carla en Ruud,en zonder de keurmeesters ben je ook nergens …en ja zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Ik denk ook niet dat dit Jaqueline is die dit geplaatst heeft ,want zij weet ook als geen ander wat het is om een show neer te zetten ,ik denk ook niet dat dit een actie is van haar kant ,kan me dat niet voorstellen !!!

    Dus Jaquelina missie mislukt ,en ik nodig je uit om ook te komen volgende week zaterdag ,en dan daarna mag jij je mening geven .Nu is het van jouw kant uit ,huilen voordat je geslagen word .

    hihihihi gr Es ennu tot zaterdag zullen we maar zeggen hihihi

  • Cavia farm Witches at work

    Hoi Esther

    Het lijkt op een reller!

    Heb Jacq vandaag niet meer gesproken, mocht het wel haar actie zijn zal ik deze geenszins steunen!

    Ik heb er in elk geval veel zin in volgend weekend en kom gezellie met een collega fokster naar IJselstein.

    Geen dieren ingeschreven gezien de hectiek in mijn stal wilde ik liever eerst alle uitslagen afwachten en die liepen totm na jullie sluiting.

    gr D#S