Erg sneu allemaal…sterkte.
Groetjes Monique
Nou, daar be ik weer. Ik ben met mijn cavia naar de dierenarts geweest.
Ze werd gewogen en is maar een halve kilo, ze is ongeveer 5 maand oud.
De dierenarts gaf via een invuus vocht aan haar en antibiotica.
Ik moet haar dwangvoeding geven en ook soort antibiotica.
Ze wou wel graag eten dus dat scheelt, eind van de week moet ik weer naar de dierenarts even voor controle. Kan zijn dat het goed komt kan ook zijn van niet.
Ik hoop het beste…
bedankt voor alle berichtjes!
groetjes, Marga
Nou.. daar was ik alweer..
Vanavond kwam ik thuis om ongeveer kwart voor 11, 11 uur thuis
Iets daarna wou ik mijn cavia eten geven en antibiotica. Toen ik haar wou pakken zag ik dat ze anders in haar hok lag, ze schokte wat. Toen ik haar op tilde en neer wou zetten op een handdoek naast het hok viel ze een kant op dus ik dacht al dat zit fout. M'n moeder heeft haar nog wel antibiotica gegeven en dwangvoeding maar dat hielp niet meer.. Ik heb naast haar gelegen en haar vastgehouden en geaaid. om 20 voor 12 schokte ze 2 keer.. snel daarna 3 keer,, knipperde ze met haar ogen en was ze, vertrokken.. Gelukkig was ze niet alleen en duurde het niet nog de hele nacht. Het is beter voor haar. Toch heel erg bedankt voor jullie berichtjes…
Marga,, xXx
hallo marga,
het was te verwachten, maar daar heb je nu niks meer aan.
Ik kan er bij veel cavialiefhebbers niet genoeg op hameren dat ze in de gaten houden dat hun dier eet.
Je moet er zo snel bij zijn als ze ziek worden. Als je dat niet binnen 24 uur ziet en bij gaat voeren is het vaak al te laat.
Sterkte met het verlies van je cavia.
Groetjes Renate
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?