ziek?

  • Monique

    Erg sneu allemaal…sterkte.

    Groetjes Monique

  • Cavia farm Witches at work

    Hoi Marga

    Heel veel sterkte alvast~!~

    Deze caaf is ten dode opgeschreven, een niet etende caaf zeker als dit al wat langer aan de gang is krijg je er alleen met een wonder nog bovenop vrees ik!

    Toch heel veel succes, ik hoop ongelijk te krijgen en dat je nog op tijd bent!

    gr D#S

  • Caviastal Fantasy

    Die cavia zal wel IETS gegeten hebben, anders was ie allang dood, vanaf donderdag niet etend…. maar ik vrees ook het ergste… als er nieuws is horen we het graag!

  • Marga

    Nou, daar be ik weer. Ik ben met mijn cavia naar de dierenarts geweest.

    Ze werd gewogen en is maar een halve kilo, ze is ongeveer 5 maand oud.

    De dierenarts gaf via een invuus vocht aan haar en antibiotica.

    Ik moet haar dwangvoeding geven en ook soort antibiotica.

    Ze wou wel graag eten dus dat scheelt, eind van de week moet ik weer naar de dierenarts even voor controle. Kan zijn dat het goed komt kan ook zijn van niet.

    Ik hoop het beste…

    bedankt voor alle berichtjes!

    groetjes, Marga

  • Marga

    Nou.. daar was ik alweer..

    Vanavond kwam ik thuis om ongeveer kwart voor 11, 11 uur thuis

    Iets daarna wou ik mijn cavia eten geven en antibiotica. Toen ik haar wou pakken zag ik dat ze anders in haar hok lag, ze schokte wat. Toen ik haar op tilde en neer wou zetten op een handdoek naast het hok viel ze een kant op dus ik dacht al dat zit fout. M'n moeder heeft haar nog wel antibiotica gegeven en dwangvoeding maar dat hielp niet meer.. Ik heb naast haar gelegen en haar vastgehouden en geaaid. om 20 voor 12 schokte ze 2 keer.. snel daarna 3 keer,, knipperde ze met haar ogen en was ze, vertrokken.. Gelukkig was ze niet alleen en duurde het niet nog de hele nacht. Het is beter voor haar. Toch heel erg bedankt voor jullie berichtjes…

    Marga,, xXx

  • renate

    hallo marga,

    het was te verwachten, maar daar heb je nu niks meer aan.

    Ik kan er bij veel cavialiefhebbers niet genoeg op hameren dat ze in de gaten houden dat hun dier eet.

    Je moet er zo snel bij zijn als ze ziek worden. Als je dat niet binnen 24 uur ziet en bij gaat voeren is het vaak al te laat.

    Sterkte met het verlies van je cavia.

    Groetjes Renate

  • Marijke

    Sterkte Marga! Het is nooit leuk een dierenvriendje te verliezen.

    Groet, Marijke

  • Gerda_H

    Sterkte Marga.

    Jij hebt je best gedaan meisje. Het is sneu,en ik weet hoe verdrietig het is als je een van je diertjes moet missen.

    Groetjes Gerda

  • stacey

    heel veel sterkte, ik sluit me hieer bij aan…weet wat het is als je caafje dood gaat. Je heb gedaan wat je kon dus wens je dus heel veel sterkte toe de komende tijd!!!

  • Manuela

    heel veel sterkte gewenst

    groetjes manu en de caafjes