Eindelijk na een week ijsberen...

  • Monique

    Eindelijk na een week ijsberen van mij zijn ze dan geboren. Ik was bezig met de dieren schoon water en eten te geven en ik schrok dat mijn drachtige zeug zo raar deed. Ik keek en zag dat ze bezig was met haar bevalling. Een super mooi 4-ling en ik mocht er bij staan kijken. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en het leek wel of ik zelf moest bevallen haha. Ik vond het zo spannend en heel speciaal!

    Moeder en kinderen maken het goed zo op het eerste gezicht. Moeder heb ik heerlijk verwent met allemaal lekkere groentes. Ga nog gauw even bij ze kijken….

    Groetjes Monique

  • Jessica

    Gefeliciteerd met het nestje! Geniet van de kleintjes…

    Groetjes,

    Jessica

    Mofie's Place

  • Cavia farm Witches at work

    Hoi Monique

    Hartelijk gefeliciteerd met je caafjes!!!

    Geniet er maar lekker van.

    gr. D#S

  • Gerda_H

    Hoi, Monique, gefeliciteerd met de kleintjes.

    Groetjes Gerda

  • Chalet de Cobaye

    Hoi hoi

    Leuk eh zo'n bevalling en vooral de eerste dat is echt speciaal !!

    Van harte gefeliciteerd ,en ik hoop dat je veel plezier van het kleine grut mag beleven .

    gr Es

  • renate

    gefeliciteerd!!!!

    Ook ik loop altijd te ijsberen!! Prachtig is het iedere keer weer!

    Veel plezier ermee! Enne…………. Dat ijsberen is nog niet afgelopen hoor! Dat blijf je nog wel even doen met dat kleine spul.

    Groetjes Renate.

  • Cavia farm Witches at work

    Hoi Renate

    Nee ijsberen doe ik eigenlijk nooit hier het komt als het komt.

    Wel kijk ik dagelijks tuurlijk wel ff meerdere malen of alles oke is.

    Maar dat doe ik bij al mn caafs routine zeg maar.

    Wel ben ik altijd erg verrast als er ineens weer zo'n nestje is.

    Dan check ik het nest ook altijd uitgebreid en meteen geheel na.

    Stel dat er pups die dag dood zouden gaan weet ik in elk geval de basis gegevns van het caafje zoals geslacht, gewicht ed.

    Ook mams kijk ik altijd ff goed na, en vooral of ze fit is wat tot op heden bijna altijd hier het geval is geweest gelukkig.

    Evenals vlotte bevallingen gelukkig!

    gr D#S

  • jacquelinesbeestenspul

    hoi monique

    gefeliciteerd met je kleintjes

    welk ras is het geworden ??

    Groetjes jacqueline

  • Monique

    Hallo Allemaal…Dank jullie wel voor jullie leuke berichtjes!

    Het zijn CH-Teddy's. Ik houd één zeugje aan en ben diep aan het denken voor een naam voor haar….Iets met Special???? denk nog even verder….

    Ik geniet er zeker van…vind het zo geweldig dat ik een bevalling mee heb mogen maken dat ik er zelfs vanacht wakker van heb gelegen haha

    Ik loop altijd wel te ijsberen als ze moeten bevallen, maar bij haar duurde het wel heel erg lang dat ze ging bevallen en daar maakte ik me wel druk om. Gelukkig gaat alles goed. Ze is een hele lieve trotse moeder.

    Groetjes Monique

  • Natanya

    Hee Monique,

    Geweldig he…een bevalling meemaken….ik vind het zo geweldig hoe zo'n moeder caaf haar kleintjes in een mum van tijd baart…en meteen na de bevalling…sterker nog tijdens de bevalling haar kleintje ook schoonlikt etc.

    Heel veel plezier van je nestje!!!

    Groetjes Natanya