dierenpret Zwolle

  • Chalet de Cobaye

    Nou Natas we hebben het overleefd whahaha

    Het was weer echt oer gezellig ,en we mochten toch denk ik niet klagen !!!

    Heel veel dieren hebben we gezien ,en het was weer eens goed druk .

    De grote punt zakken patat zagen wij wel voorbij gaan ,maarruu tja wie gaat ze nou toch halen whahahahahaah

    De reptielen zaal was echt druk bezocht ,ben er snel doorheen getreetst ,zo snel mogelijk langs de grote dikke harige spinnen whaaaaaaaaaaa ik vind ze echt wel mooi om te zien ,maar kreeg weer echt de rillingen over mijn rug,ik sch**t al in m'n broek als ik hier thuis voor de huis tuin en keuken spin ….en echt die zijn groot !!!! laat staan die joekels daar .

    Ik heb 2 zorg ch -teddy's meegenomen die hier logeren tot de WCC show ,

    en tja dat zag mijn dochter ook ,even bij Ome Harm en Tante Anja kijken whahahahah ,en ja hoor Miep heeft er weer een knuffel bij ,en ik had nog zo gezegt dat we geen dieren mee naar huis zouden nemen geen enge dieren ,geen koude dieren ,pluche mocht dan nog wel ,maar deze pluche eet poept en piest weer eens whahahahaha,kan maar beter niks zeggen,want je zal het altijd zien .

    maar al met al heb ik een wereld dag gehad even lekker ontspannen,geen stress,en gewoon lekker de hele dag CAVIA'S whahahah

    Nu op na onze eigen show ,dat word nu kort dag en nog veel werk hihihi

    gr Es

  • liapacheco

    hoi hoi es ook ik heb genoten van het dagje zwolle ja ja ook ondanks dat we de weg kwijt warewn en toen een paar keer naar jou hebben lopen te bellen en ja hoor pfffffffffffffff eindelijk kwamen we dan op de plaats van bestemming aan en heb jou en natas nu zo leren kennen het was super en de lunks die ik van jou mee heb gekregen zijn ook super ik hoop dat je ook veel plezier aan mijn drie lunks zult hebben mijn gevoel was toch goed he dat je ook voor de creme lunk beer zou vallen oja es nog iets leuks toen ik thuis kwam waren er vier tessel jonkies geboren groetjes van lia uit groningen

  • nnatasja

    Heeeej

    nou ben wel gesloopt hahaha

    Maar heb wel heel veel lol gehad , maar Es viel me wel tegen dat je geen string kocht hoor whaha

    en aud heeft voor 3 weken kattevoer hahaha

    en was ook leuk om Lia nu even in het echt te zien en ook andere heb ik nu beeld bij :)

    en die knuffel van je dochter was ook echt een knuffel hoor , wat een leuk beestje , geef d'r toevallig grooot gelijk haha

    Is ze je schuur al ingedoken opzoek naar de knuffelzakjes ? ;)

  • Gerda_H

    Verdorie lia, en dat vertel je mij nit ff via msn?:D Maar van harte meid, Ik weet hoe lang jij hebt gewacht.

    Groetjes Gerda

  • Chalet de Cobaye

    Whahah ja echt wel die lag gisteren al in het hok hihihi,ze is er echt helemaal weg van.Moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook een schatje vind ,zag haar tenslotte als eerste ,en was het mijn schuld ,ik pakte haar iets te gretig uit de bak hihiihhi en toen zag Romaan dat en tja telaat …..whahah

    Die strings pffff je heb als afbeelding een kleine cavia gebruikt ,maar dat groeit bij mij uit tot een heuse Cuy whahahahaha, nee ik wacht wel op de bh's ……

    Lia heb ik net nog aan de foon gehad ,maar wilde toch nog een x je van harte feliciteren met je kleine grut ,wat gisteren geboren is hihihi

    gr Es

  • nnatasja

    “Die strings pffff je heb als afbeelding een kleine cavia gebruikt ,maar dat groeit bij mij uit tot een heuse Cuy whahahahaha, nee ik wacht wel op de bh's …… ”

    en dan word het geen Cuye denk je ? :D