caviaflat gezocht

  • Carine

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een caviaflat voor binnen met minimaal 4 verdiepingen (liefst 5)in goede staat. Heb je er eentje over of weet je iemand die er een over heeft, dan hoor ik het graag!

    groetjes Carine

  • Mitzy

    Grapje de pa van Daantje had iets heel moois gemaakt en op marktplaats staan vaak mooie Succes!

  • daantjuh

    haha, tja maar als ie er nu weer twee jaar over doet voor ie er aan begint haha..nee hoor, hij heeft idd een mooie gemaakt, maar ik vrees dat ie er niet nog een keertje aan begint hij heeft al weer nieuwe klusjes. (mijn huis is ook nog niet af haha)

    Maar idd op marktplaats staan er ook regelmatig mooie.

    gr,

    daantjuh

  • Jan

    Ik kan je natuurlijk niet in de portemonnee kijken, maar je kunt het allerbeste

    er een zelf maken. Je kunt dan de ruimte die je hebt optimaal gebruiken. Ook kun je ze helemaal naar je eigen idee maken. Je hebt alleen iemand nodig met een beetje handigheid. Verder heeft CS Allegro uit Belgie hele mooie flats en die leveren ook in Nederland. Is de portemonnee niet te dik, is marktplaats een optie, maar bedenk dan wel dat je het afdankertje van een ander krijgt. Je zult het dan zeer grondig moeten reinigen. In ieder geval succes met zoeken en beslissen.

  • Jenny

    Carine Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik ben op zoek naar een caviaflat voor binnen met

    > minimaal 4 verdiepingen (liefst 5)in goede staat.

    > Heb je er eentje over of weet je iemand die er een

    > over heeft, dan hoor ik het graag!

    >

    > groetjes Carine

    Hallo Carine, Ik bied een cavia flat te koop aan in goede staat. flat heeft 6 etages en onderin heb je ruimte voor opbergruimte zoals je zaagsel en voer . Als je wil kan ik je een foto toesturen.

    Groetjes Jenny.